Tandarts Morshedi Global Header

Alles over betalingen

Facturering

Op deze pagina leggen we uit hoe de facturering bij ons werkt. U kunt hier alles lezen over betalingen, wat u kunt verwachten op uw factuur en hoe we u verder helpen als u vragen heeft. We maken het u graag gemakkelijk.

Neem direct contact op Onze veelgestelde vragen
×

Facturering bij Tandarts Morshedi

Wij zijn in onze Tandartspraktijk liever met u en uw mond- en gebitszorg bezig dan met de financiële administratie.

Daarom heeft Tandarts Morshedi ervoor gekozen de facturering in handen te geven van Infomedics. 

U kunt op meerdere manieren contact opnemen met Infomedics voor vragen over zaken zoals uw rekening. Kijkt u eerst eens bij de veelgestelde vragen. Meestal kunt u daar al het antwoord op uw vraag vinden. Mocht het zo zijn dat uw vraag er niet tussen staat of onvoldoende beantwoord is, dan helpt de klantvriendelijke servicedesk van Infomedics u graag verder.

Voor vragen over uw rekening kunt u daarom het beste telefonisch contact opnemen met onze financiële dienstverlener

Contactgegevens Infomedics

E-mail
U kunt Infomedics per e-mail bereiken via [email protected]. Voor een snellere verwerking van uw vraag, verzoeken zij om uw betalingskenmerk in het onderwerp van de e-mail te vermelden.

Telefonisch contact
De servicedesk is van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 – 17:00 uur te bereiken via telefoonnummer 036 – 20 31 900.

Schriftelijke correspondentie
Infomedics B.V.
Afdeling Servicedesk Patiënten
Postbus 60108
1320 AC Almere

U krijgt uw rekening van Infomedics in een roze enveloppe.

U vindt de betaalgegevens op uw rekening en kan deze bij ontvangst direct betalen via Ideal. Scan hiervoor de QR code op uw rekening of klik op de betaalknop, deze vindt u op uw digitale rekening.

Op infomedics.nl kunt u makkelijk veel zaken rondom uw rekening geheel zelf regelen.

Zo houden wij meer tijd over voor u en uw gebit!