Tandarts Morshedi
Bij Tandarts Morshedi staat uw tevredenheid voorop. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over de geleverde zorg of behandeling. In dat geval is het goed om te weten dat wij een duidelijke klachtenregeling hebben. Op deze pagina leest u hoe u uw klacht kunt indienen, wat u kunt verwachten van het proces en welke stappen we nemen om tot een passende oplossing te komen.
Neem direct contact op Onze veelgestelde vragenWij behandelen onze patiënten met respect en zorgvuldigheid. Maar mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd of behandeld? Laat het ons dan vooral weten en vraag ons om een verhelderend gesprek.
Uw tandarts of tandheelkundig specialist kan u uitleggen waarom hij of zij op deze wijze heeft gehandeld.
Wij houden onze patiënten graag tevreden en zullen er alles aan doen om een bevredigende oplossing te vinden!
Kwaliteit mondzorg
Voor controle en onderhoud van uw gebit
Hygiëne staat voorop
Een goede mondhygiëne voor goede gezondheid
Esthetisch
Een mooi gebit geeft veel zelfvertrouwen
Uitstekende expertise
Met onze kennis kunnen wij experts u helpen
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT) en is uitsluitend online bereikbaar.
Levert het Tandheelkundig Informatiepunt ook dit geen bevredigende oplossing voor het geschil, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.