Facturering
Wij zijn in onze Tandartspraktijk liever met u en uw mond- en gebitszorg bezig dan met de financiële administratie.
Daarom heeft Tandarts Morshedi ervoor gekozen de facturering in handen te geven van Infomedics.
Voor vragen over uw rekening kunt u op verschillende manieren bij Infomedics terecht. Kijkt u eerst eens bij de Veelgestelde vragen. Meestal kunt u daar al het antwoord op uw vraag.vinden.
Mocht uw vraag er niet tussen staan of is uw vraag onvoldoende beantwoord?
De klantvriendelijke servicedesk helpt u uiteraard graag verder.
U kunt Infomedics op de volgende manieren bereiken:
Per E-mail
U kunt ons per e-mail bereiken via rekening@infomedics.nl. Voor een snellere verwerking van uw vraag, verzoeken wij u het betalingskenmerk in het onderwerp van de e-mail te vermelden.
Telefonisch contact
De Servicedesk is van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 – 17:00 uur te bereiken via telefoonnummer 036 – 20 31 900.
Schriftelijke correspondentie
Infomedics B.V.
Afdeling Servicedesk Patiënten
Postbus 60108
1320 AC Almere
U krijgt uw rekening van Infomedics in een roze enveloppe.
U vindt uw betaalgegevens op uw rekening , u kunt uw rekening direct betalen via Ideal, scan hiervoor de QR code op uw papierenrekening of klik op de betaalknop uw digitale rekening.
Op infomedics.nl kunt u makkelijk veel zaken rondom uw rekening zelf regelen
Zo houden wij meer tijd over voor u en uw gebit!
Voor vragen over uw nota kunt u daarom het beste telefonisch contact opnemen met onze financiële dienstverlener: